Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
1 דקות קריאה
"בית פתוח בשבת" ינואר 2022

הפעם אנחנו מתאימים עצמנו למזג האויר, מה שאומר שהאורח הפעם יהיה זה שיכול להציג בחלל משותף עם יצירותיו של נסים זלאיט, אבא שלי, ולא בחלל הנפרד והגדול בו התקיימו האירועים עד שהגיע מזג האויר החורפי.

אז מה מצפה הפעם? 

1. תצוגה חדשה מציוריו של נסים זלאיט, מרביתם ציורים מהעשור האחרון.

2. האורח, או ליתר דיוק, האורחת שלנו הפעם היא רוני עוז בעלת גלריית יוצרים, שמביאה לאירוע מוצר מיוחד. 

וכך כותבת רוני עוז: 

גלריית יוצרים גאה להציג מכירה של המותג CARMANI הנמכר במוזיאונים מובילים בארץ ובעולם, בחנויות יוקרה וגלריות בישראל. יוצגו למכירה כלי הגשה מיוחדים וספלים מעוטרים ביצירותיהם של גדולי הציירים הקלאסיים, כמו וואן גוך, ג' קלימט, מונה, רנואר, אלפונס מוכה ועוד ..

גלריית יוצרים מתמחה בשילוב האמנות בבית ובמשרד ונותנת יעוץ אמנותי  ע''י מעצבי פנים מוסמכים, כך שכל מתעניין / רוכש יכול לקבל את הייעוץ האמנותי הנחוץ, כדי לשלב את האמנות האהובה עליו בבית או משרד. מותג CARMANI נוסד בתחילת המאה ה 20 ע“י משפחת פרסטון הפולנית. אב המשפחה, קרמני פרסטון, היה איש החברה הגבוהה שהאמין שעם התפתחותה של המהפכה הטכנולוגית, האומנות יכולה להיות נגישה לכל אדם.עם הרבה תעוזה ואומץ קרמני הקים את חברת CARMANI. עיקר ההתמחות של החברה היה אביזרי עיצוב לבית וכלים מעוצבים לשולחן האוכל.

אנשי החברה הגבוהה קישטו את בתיהם עם אגרטלי CARMANI, הגישו אוכל על כלי ההגשה carmani. גם בתי אופנה, סלוני בוטיק וחנויות יוקרה נחשבות בחרו את מוצרי CARMANI לעיצוב עסקיהם.
עם תחילתה של מלחמת העולם המשפחה עזבה לאוסטרליה.
בת המשפחה ונסה קרמני המשיכה ופיתחה את המותג מהיבשת הרחוקה. 

טלפון ליצירת קשר עם גלריית יוצרים 054-5286808 

https://www.israeliartgallery.com 

https://www.yotzrimgallery.com