Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
1 דקות קריאה

"איך ואיפה קונים ציור לבית" זו שאלה שנשאלת לא מעט על ידי אנשים שנכנסים לבית חדש או לבית שעבר שיפוץ, ומרגישים שהם רוצים ציור לבית. להלביש את הבית בציור זה חלק מהעיצוב של החלל בו אתם גרים. הוא חלק מהאמירה שלכם בנוגע למי אתם.

כרטיס הביקור שלכם הוא עיצוב הבית.

אם אתם אספנים או אנשים הנמצאים בשגרה בעולם האמנות, כנראה שאתם יודעים בוודאות שבבית שלכם יהיה תלוי ציור ואתם גם בוודאי יודעים היכן למצא את הציור עבור הבית שלכם. אתם קרוב לוודאי מבקרים בגלריות ויודעים מה סגנון האמנות אותה אתם אוהבים.

אם אתם נמנים על קבוצת האנשים שאינה מצויה בעולם האמנות ובכל זאת אתם מרגישים שאתם מאוד רוצים ציור לבית, ייתכן מאוד שהמאמר הזה הוא עבורכם.

למי שאינו מצוי בתחום וזו הפעם הראשונה שהוא מחפש ציור לבית, נראה שאין בעיה למצא. השוק מוצף באמנים המציגים את ציוריהם למכירה בכל פורמט אפשרי. כל חיפוש בגוגל מעלה עשרות רבות של אפשרויות, סגנונות, מחירים כך שכל אחד יכול למצא את מה שהוא מחפש.

השפע הזה עלול לגרום, בעיקר למי שאינו מצוי בתחום, בלבול גדול. כמו למצא מחט בערימת שחת.

החשש הכי גדול למי שהולך להשקיע בציור לבית הוא שהוא לא ממש מבין בציור, לא בטוח שהציור באמת שווה את הכסף ששולם עבורו והכי חשוב, ובשונה מאוד מרכישת מכונית יוקרה או שעון יוקרתי, אתם לא רוצים לראות את האח התאום של הציור שלכם תלוי בבית אחר.

ובכל זאת, הרי יש אנשים שמוצאים ציורים נהדרים שמקנים לבית אווירה יוקרתית ומיוחדת. איך הם עושים את זה? איך הם מוצאים את הציור? איך הם יודעים לאיזו גלריה ללכת? איך הם יודעים שהציור שמצאו באמת מתאים לבית? איך הם יודעים שההוצאה הכספית אכן ראויה?

אם אתם שייכים לקבוצת האנשים, הגדולה יש לומר, שמחפשים ציור לבית ולא כל כך יודעים איך לחפש ציור, היכן לחפש ציור? האם ללכת לגלריות בתל אביב? האם ללכת לגלריות בצפון? האם ללכת לגלריות בדרום?

האם לחפש בגלריות מסחריות בתל אביב? האם לחפש בגלריה לאמנות בתל אביב?

הרבה מאוד אפשרויות ולא מעט בלבול.

כאן בקישור ניתן לקבל מדריך בחינם

במדריך אפשר למצא הדרכה קצרה שתעזור לכם למצא את הציור שלכם לבית.



הציור כאן הוא של נסים זלאיט צייר המופשט, ניתן לראות את הציור בגלריה זלאיטארט הבית, לאמנות, הגלריה בתל אביב